SoTL werkwinkel

Hi almal – ek bied Woensdag 18 September 14:00 – 16:30 weer ‘n werkswinkel oor SoTL aan.

Ons gaan na ‘n eenvoudige 6-punt plan kyk oor hoe om goeie onderrig na SoTL te verander – en te publiseer!

Die praktyk van Akademieskap van Onderrig-Leer (AvOL)

Datum:  18 September 2013
Plek:  Tarentaal Lokaal
Tyd:  14h00-16h30
 
U word uitgenooi na ‘n interaktiewe werksessie oor AvOL (SoTL) waar ons gaan fokus op:
  • Hoe pas ek AvOL in my werk as dosent/navorser in?
    Hoe pleeg ek AvOL in praktyk?
  • Wat is die implikasies van AvOL vir my, my studente en my fakulteit?
Kom gesels saam met dosente wat reeds die AvOL pad begin loop het. Kom deel jou idees en bekommernisse, kry raad, begeleiding en aanmoediging om die AvOL pad saam te stap.
 
The practice of Scholarship of Teaching and Learning (SoTL)
You are invited to an interactive work session on SoTL where we will focus on:
  • How do I fit SoTL in with my work as lecturer/researcher?
  • How to I do SoTL in practice?
  • What are the implications of SoTL for me, my students and my faculty?
Come and talk to lecturers who have already started on the road of SoTL.  Come and share you ideas and worries, receive advice, guidance and encouragement to walk the SoTL road with us.
Date:  18 September 2013
Place:  Tarentaal Lokaal
Time:  14h00-16h30
 

Besprekings:  Almarie van Schalkwyk 10220682@nwu.ac.za  (X852246)
Leave a Reply

